קוקו שאנל " האופנה מתיישנת, הסגנון - לעולם לא ??! " - coca style

15 בנובמבר 2011

קוקו שאנל " האופנה מתיישנת, הסגנון - לעולם לא ??! "


"אם אישה מתלבשת גרוע , אנו מצביעים על שמלתה, ואם היא לבושה באופן ללא פגם אנו מצביעים עליה..."! מי שהגתה את המשפט המהולל הזה הייתה האחת והיחידה קוקו שאנל, הרבה יודעים מה זה"קוקו שאנל" ? בושם !!! אבל לא כולם יודעים מי זאת באמת? אז חברים יקרים היום אני הציג את המקור השראה שלי בעולם האופנה.."מאדם קוקו שאנל " ...מדמוז'אל בשבילכם!

סיפורי סינדרלה למינהם אנחנו מכירים מאז ילדותינו .. סיפור שמתחיל רע ומסתיים עם סוף טוב.. ואפילו טוב מאוד !!
 אז אני אספר לכם סיפור ילדים שמתחיל כמו כל הסיפורים "היה היה לפני הרבה שנים ילדה יתומה וענייה ושגדלה בבית יתומים במנזר קתולי , ביום  בהיר טיילה  בגינה הציבורית  כשאשה לא מוכרת ניגשה אליה, אחזה בכוח בידה, משכה אותה אליה ולחשה באוזנה: "עתידך יהיה מלא בכסף ובגברים". מיד לאחר מכן הושיטה לה האשה טבעת קטנה עשויה זהב ונעלמה" ..

סיפור יפה רק שהסיפור הזה הוא אמיתי .קוקו שאנל התחילה את חייה במנזר שם באותה התקופה הנזירות למדו תפירה ולפרנסתה הופיעה כזמרת במופעי קברט שם הכירה מאהב עשיר אשר פתח לה את השער לפסגת העולם והאופנה והכיר לה את החברה הגבוהה בצרפת שם עיצבה כובעים יוקרתיים , ומאוחר יותר פתחה בתי אופנה למינהם..איפיון העיצובים של שאנל הוביל לשיניו באופנה היא האמינה בנוחות,פשטות, אלגנטיות,קווים גאומטריים. שאנל הראשונה שהשתמשה בבד השחור שהיה נהוג ללבוש בטקסי אבל והפכה אותו לבגד ערב, שמלה השחורה הקטנה עד היום הוא סמל לתעשייה שמגלגלת מליארדים. שאנל יצרה סגנון שלם משל עצמה , הבושם המפורסם שלה "שאנל"שעד היום מרחרח באויר.. שמלות,תכשיטי פנינים למינהם,תיקי שאנל, הג'קט הטוייד המחוייט , התספורת הקצרה שהפכה להיכר של נשות החברה הגבוהה , ולסמל השיק עד היום.
אין ספק שהיא דמות נועזת צבעונית.. היא עדין חיה בתוכנו.. שאנל יצרה אופנה שלא מתחלפת עד היום.
לי "לימור אלזמי "יש את הכבוד להמשיך ולאמץ את הדמות הנערצת הזאת, גם באופנה שאני מעצבת, אני שומרת על קוויים נקיים,נוחים ופשוטים, וגם בסטייל שאני עושה דואגת למתק את התקופה ואת האופנה של קוקו, אני מזמינה אותכם להציץ בסטייל מתוך הפקת אופנה שעשיתי בניחוח קוקו שאנל..






 המשתתפים בהפקה :
Photographer:Saar Pesach
Model:Neta Alchamister
MUA:Vered Bashan
Hair Desing:Guy Gross(from gedera)
Styling:Limor Alzami 

צולם בסטודיו של שי קדם 


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי