ברחובות שלנו יש קסם מיוחד !!! - coca style

3 ביולי 2013

ברחובות שלנו יש קסם מיוחד !!!







מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת להראות תמיד "היי סוסייטי" ותמיד חושבים שאני מאלה שמתארגנת שעה.. אז לא במקרה שלי .. כי אני "רק זרקתי על עצמי .. ויצאתי.." וזאת החכמה .. לפעמים מרוב שאתה מתאמץ ורוצה להראות " בטוטאל לוק" רואים את זה.. אז בי קרפל !!!


היום החלטתי לשתף אותכם מה קורה ביום רגיל שאני מסתובבת להנאתי ברחובות.. בזמן שאתם מטיילים וחושבים על העבודה העמוסה.. הסדר יום הארוך.. הבית... הכביסה שצריך להוריד.. אני  בזמן הזה נמצאת בסערת מחשבות ."מחשבות סטייל" שלא נותנות לי מרגוע .
 אני מסתכלת על הרחוב.. כמקור מידע.. ובאמת צופה מהי חכמת רחוב !! אז בזמן שהלכתם.. האם הסתכלתם על האנשים מה מייחד אותם? מה גרם לאדם לקום ולחבוש כובע עם נוצה..ג'קט ירוק זוהר, לצבוע את השיער בורוד.... בזמן שאצלכם זה יעלה גיחוך או חיוך.. או  שאלת "מה הוא שם על עצמו ?" דווקא אצלי תבוא  תגובת שאפו על הנועזות להוציא את מי שאתה באמת... להדגיש את עצמך כפרסון.. ולא להתייחס לנורמות חברתיות, או טרנדים.. פשוט לעוף על עצמך להיות מי שאתה באמת..
אני מאותם אנשים שאם יש אדם שמשך את תשומת ליבי אני מתחילה לרוץ אחריו.. ויעידו על כך חבריי הקרובים.. אני מציגה את עצמי ..אני לימור אלזמי סטיילסטית ובלוגרית אופנה.. מחמיאה אם צריך , ומבקשת לצלם אותו .. המון פעמים הם מסרבים.. חלקם מתלהבים.. אבל מי שבאמת יותר נהנה  מכל זה.."זאת אני "בגלל  שהצילומים של האנשים שאני מצלמת לא בהכרח הטעם שלי או שאתלבש כמוהם.. אבל אותם אנשים הצליחו לסקרן  אותי בייחודיות... אז ראו הוזהרתם.. שלא אארוב לכן ברחובות.

קוקו שאנל האגדית שלי טענה "אופנה הוא לא רק משהו שקיים בשמלות. אופנה קיימת בשמיים, ברחובות. אופנה נמצאת ברעיונות, בדרך בה אנו חיים את החיים שלנו."

אז חבריי היקרים.. תהנו להתלבש .. להראות .. להקסים.. ולמקסם את עצמכם ברחובות..והמסקנה שלי אליכם אל תשקעו יותר מידיי תהיו נינוחים.. לבשו משהו נוח , שיקי, בוהו שיק ..וטיילו להנאתכם

אז לכו בסטייל...

שלכם
לימור אלזמי יועצת תדמית אישית
052-8209320




צילום:עידן צרור
מודל טוהר אסולין
איפור נועה גלבוע
סטיילינג לימור אלזמי

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי