בזמן שהלכת... - coca style

24 בפברואר 2015

בזמן שהלכת...

הסטיילסטית לימור אלזמי הידועה כ"חובבת יזמות,חידוש ,ויצרתיות" חושפת אתכן לעולם הטכנולגי... 
 נתחיל בשאלה והפעם בנימה אישית ? מה אתן עושות בלילה שחשוך ואתן בדרך לבית.. ואתן לבד... והדמיון מתחיל להשתולל... והדרך הביתה נראית לכן ארוכה ומפחידה מתמיד. 
מה הייתן עושות במצב כזה??




אז  אם את ילידת שנות ה - 80 היית עונה לי.. אין לי מה לפחד? יש גז מדמיע..
אם את מאמינה בה'... את היית עונה לי יש מישהו למעלה ששומר עליי
ואם את מה"דור השלישי" היית עונה לי יש פלאפון...
אז נשים יקרות זה זה הזמן לשלוף פלאפונים עכשיו.
כל אחת מאיתנו הייתה רוצה  שיהיה לה "מלאך שומר" שילווה אותה עד פתח הבית בבטחה, אבל מה עושים שאין .. בטח אתם אומרות מתקשרות למשהו והוא איתך על הקו.. אבל נו באמת.. אם כבר קידמה למה שלא נתקדם באמת?!!


גאה ומתרגשת להציג אפליקציה ייחודית  בשם  BACK ME APP מציעה דרך קלה ויישומית להשיב את תחושת הביטחון החסרה במצבים אלו: האפליקציה מאפשרת לך לבחור "מלאך שומר" (חברה/בן זוג/הורה) ולשתף איתו את הנתיב שלך. המלאך יוכל לעקוב אחר המסלול מהנייד שלו, כל סטייה לא צפויה או עיכוב במסלול שלך תופיע כהתראה אצלו והוא יעקוב וירטואלית אחריך. בסיום המסלול יקבל המלאך השומר הודעה ויוכל לומר לך לילה טוב. להורדת האפליקציה
  לחצי כאן.



האפליקציה  מיועדת לאימהות לילדים שדואגות, נערות ונשים וכל מי שרוצה ללכת בתחושת ביטחון

אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי