ציורי פיקאסו משתלטים על הבגדים שלנו!!! - coca style

25 ביוני 2015

ציורי פיקאסו משתלטים על הבגדים שלנו!!!

הסטייליסטית לימור אלזמי אוהבת אומנות סטייל ושיק מעדכנת אתכן בפוסט הכי אומנותי ויצירתי שיש.

כיצד גדולי הציירים מחיים את עצמם בבגדים שלנו, והופכים את הבגד שלנו ליצירת אומנות ?!


בתוך אחת שסיימה אקדמיה בעיצוב אופנה אני מריחה ונושמת בדים, ואני מתייחסת לכל בגד ובגד כחומר ביד היוצר, ושמחה להיות מאלו שיבשרו לכן על טרנד שעושה באז גדול בעולם ועכשיו הוא גם כאן.
טרנד "יצירת אומנות"  - זה הטרנד הכי יצרתי שיש, מדובר על בגדים עם הדפסים של יצירות אומנות . 

פבלו פיקאסו  ידוע כצייר מפורסם שנהג לצייר את נשותיו ומחשבותיו.. לצייר על גבי קנבס..זה ציור על הקיר.. אבל שהציור הזה משלט גם על הבגדים שלנו זה לצבוע ולקשט רחובות שלמים. 

אז למה בכלל להתאהב בטקסטורות אומנות האלו?
1. מכניסות חיות ,אופי יצירתי , סגנוני, ויוצרות ייחודיות.
2. - אחד המאפיינים הכי טובים של טקסטורה שהם מבלבלים את הסובבים ויוצרים אשליה אופטית וטשטשת , כך שאנשים מתרכזים ביצירת אומנות  ושוכחים בכלל אם את שמנה או רזה.

איפה ניתן למצוא את הטרנד בארץ - 
הטרנד העכשווי הזה נמצא באתר של מיקה גם היא מעצבת אופנה מהמובילות, מביאה לנו סטייל אחר ייחודיי ולא נדוש, פיסים שיגרמו לשאול מאיפה זה הגיע?!
ניתן לרכוש את הבגדים  ההורסים אונליין ב Komono by Mika כנסו לאתר מבטיחה לכן שתמצאו שפע של סטייל .
הייתי אומרת שתחיית המתים מתקרבת.אותי מעניין מה פיקאסו היה אומר על זה, מה דעתכן ?!

נשיקות אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל,יעוץ,ותדמית
052-8209320 


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי