מסיבת התה שלי - coca style

27 במרץ 2017

מסיבת התה שלי

בדיקה שגרתית אצל הד"ר שלי התחילה לעורר אותי, כולכן יודעות שאני מכורה לקפה כבר שנים, ומסתבר שלקפה יש השלכות לא כל כך טובות לגוף שלנו, הד"ר המליץ לי תעברי לתה, ואני בתור מכורה- איך אני יעבור לתה? אז החלטתי שאני הופכת את שתיית התה לחוויה אחת גדולה, האלמנט המתבקש ביותר הוא מסיבת תה -ולהפוך את התה לחוויה, אז בואו להציץ במסיבה שלי.


לפני שנים רבות בתואר הראשון שלי לפסיכולגיה למדתי קורס שנקרא- "מבוא לפואטיקה של ספרות ילדים‏", שם חקרנו את הספר "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות-של לואיס קרול" , ואהבתי מאוד את הספר בגלל ההיגיון שבספר, ובמיוחד את דיאלוג מסיבת התה המפורסמת, בין חתול הצ'סייר לאליס: 
התואיל להגיד לי לאן אני צריך ללכת?", שואלת אליס.
"זה תלוי לאן את רוצה להגיע", עונה החתול.
"לא כל כך אכפת לי", אומרת אליס, "העיקר שכבר אגיע לאיזה מקום".
"בטח שתגיעי", אומר החתול, "אם רק תתמידי בהליכה".


כולנו מתחילים דברים חדשים, קמים, מנסים, אבל לא תמיד מתמידים, מקווה שאצליח להתמיד ולהפוך כל את חיי למסיבת התה בארץ הפלאות..אז כדאי להתמיד צריך לפסוע בצעדים קטנים אז קודם כל ביררתי את כל "עולם החליטות" ומסתבר שזה עולם בפניי עצמו, אם חשבתי שכוס תה שותים רק שקר או שחולים מסתבר שלא, יש המון חליטות טובות וטעימות כגון חליטות בריאות, חליטת הרגעה, חליטה שמנקה את הגוף ועוד.
את הידע שלי צברתי דווקא בדוכן שנמצא בקניון שנקראת my tea , שם מצאתי את כל הדרכים להפוך את הכוס תה שלי לחוייה, אז תוספו את החליטות המדהימות שקניתי יחד עם  קומקום זכוכית נדיר, ויש לנו פוסט עם מסיבת תה חלומית.

אופן ההכנה-
קומקום זכוכית מלא בסטייל הקומקום הוא בגודל 1.2 מספיק ל- 6 כוסות תה, הקומקום עשויי פיירקס - הוא טוב על גז, פלטת שבת וכיריים חשמליים.. פשוט תענוג ונותן חוייה, הקומקום הוא מ- my tea. 


 חליטת תה– מחקרים מספרים כי שתיית תה מורידה את הסיכון למוות מוקדם ברבע , ומה גם שהמרכיבים נוגדי חימצון שבמשקה התה, טובים ללב, אז אני לא מתווכחת עם מחקרים ומעוניינת בלהאריך ימים.

איזה חליטות תה בחרתי ?!
חליטת בריאות
מכילה כורכום, שומר, אניס, מקלות קינמון, קמומיל
מעולה לאנשים שבתהליכיי דיאטה, לחילוף חומרים זריז, לאנשים סכרתיים, בעלי לחץ דם גבוה
אנטי דלקתיית – מסייעת לניקיון הגוף .
חליטת אגס תפוח גינגר- חליטה אנטי דלקתית, מעולה לאנשים שסובלים ממיגרנות, כאבי פרקים, כאבי בטן וקלקולי קיבה .
חליטת גן עדן – מכילה קייוי קוקוס חמוציות והיביסקוס
חליטה עשירה בויטמין C, כיפיית לאכילה לאחר שתייה .
חליטה בדואית –מכילה מרווה, לימונית, לואיזה, הל, תה שחור
חליטה חזקה, ומעולה לכאבי פרקים, אנטי דלקתית , מנקה גוף ע"י כך שגורם לשתן .
חליטת הרגעה – מכילה קמומיל, תה ירוק, לימונית ולבנדר
מעולה לכאבי בטן, גזים למבוגרים ותינוקות, טובה למערכת העיכול.

נסיים בציטוט תה של  ננסי רייגן, רעייתו של נשיא ארה"ב לשעבר רונלד רייגן- "אישה היא כמו שקיק תה, אתה לא יכול לדעת כמה היא חזקה עד שאתה שם אותה במים חמים"- אז שרדתי והתאהבתי !!

אתם מוזמנים להיכנס לאתר של my tea- ולבדוק איפה הדוכן הקרוב לביתכם, מומלץ באהבה.


נשיקות
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי