סליחה - אפשר להסניף אותך?! - coca style

28 במרץ 2017

סליחה - אפשר להסניף אותך?!

טוב מכירות את המרחרחים את אלה שנמצאים בחדר ומריחים בושם טוב ומתחילים לרחרח את כל האנשים בחדר - אז מודה באשמה אני כזאת !!
אז בתור מרחרחת ידועה, נתתי את אפי למדע והחלטתי להציג לפינכן מספר בשמים חדשים והיסטריים במיוחד לחג הפסח הקרב ובא-


סיניורינה של סלווטורה פראגמו - בושם פרחים עדין, רומנטי , ריח עדין וממכר, אני מאוד אהבתי והתחברתי לעדינות שלו מאוד.

גוצי -בושם של ג'וצי- Gucci Bamboo אני מאוד אוהבת בשמים שהם בריח נקי, אלגנטי ונשי, והסיפור שהבושם הזה נאסר למכירה בארץ..והייתי חייבת אותו אז המקום היחיד שהצליחו להשיג לי אותו בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, אז תארו לעצמכן כמה  אני מלאת אושר, וריח נעים.

ג'יבנשי- l'ange noir -המלאך השחור זה השם החדש של הבושם, בושם בהשראת תקופת הפילם נואר, בושם מיסתורי חזק ומהפנט , ואלגנטי, בשבילי הוא הרגיש מחוספס וחזק, אבל מי שאוהבת בשמים חזקים תמות עליו.


flower by kenzo -זה נוסטלגיה אותו פרח השושנה העוצמתי [, בושם שרבים אוהבות אותו בגלל  חזק ולא דומה לשום בושם אחר, מזההים אותו במרחקים ויש לו תווים מאוד ברורים, השנה זה מגיע גם במארז מנצח.



לקוסט - זה אותה החולצה המפורסמת שכובשת גם  העולם, מצליחה לעשות זאת גם בבשמים בניחוח טוב ונעים, הריח הוא של סיגלית ויסמין , וללא ספק גם האריזה  מרשימה.



בא לי גלידה- גוסי קוטור - הבושם הכי עסיסי וג'וסי , חי את הרגע, משנה צורתו בכל עונה, הבושם מתקתק , צעיר, בריח וניל הבושם מעוצב כמו קינוח מפתה ורוד ולי זה הזכיר גלידה.

בריטני ספירס in bloom - ממשיכה להפתיע ןלהצליח כבר יותר מעשור, הבושם החדש נקרא In bloom הבושם פרחוני, מתקתק, ורענן כמו שברטיני תמיד מדקת לעולם.


MOSCHINO PINK ובאווירת הניקיונות מוסקינו השיקו השנה בושם מהמם בהשראת מרסס חלונות, ואני שואלת אם זה לא מקרי שההשקה שלו הגיעה בזמן מדויק לפסח, מבחינת הריח מדובר בריח מאוד נעים פירותי, ורענן, ועל מנת לבלבל את האהובים שלי הנחתי את הבושם במרכז הסלון ומה נראה לכם הצלחתי לבלבל אותם?


ומה עם להסניף את הגבר שלך? 
אז גם לו דאגתי לבושם דרמטי של גבר חזק ,givenchy gentlemen only - ריח מאוד דוממניטי שתרגשי שהגבר תמיד בסביבתך, הבושם במהדורה מיוחדת ומוגבלת , מיועד לגבר ג'נטלמן בלבד !!


אז מה הבושם שלך ? אפשר להסניף אותך?

באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 


 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי