שוב קניות באונליין - מה חדש? - coca style

25 במרץ 2017

שוב קניות באונליין - מה חדש?

אז שוב פעם "המכורה" עושה קניות באתרי אופנה, ובגלל ההצלחה של הפוסטים הקודמים החלטתי גם הפעם להראות את הקניות וגם צירפתי לכן לינקים כדי שלא תחפרו לי יתר על המידה.

אז מי שאמר שכסף לא יכול לקנות אושר פשוט לא ידע איפה לעשות קניות!

 אז מה קניתי ואיפה ?

חצאית עור כסף יפיפייה - אי אפשר שלא להתאהב בה - החצאית מוכספת ועדינה,  ומאוד יוקרתית ,החצאית מתחברת ומתאימה לכל צבעי הפסטל, אני הוספתי לה חולצה מכופתרת בצבע ניוד ומעיל פרווה בצבע פיסטוק..ו"סה טו" הכי גלאם.

לינק לחצאית כסף מהאתר-romwe

החצאית מאוד איכותית , בד דמוי עור - קנייה שווה בהחלט-לינק לחצאית כסף מהאתר-romwe

חצאית כסף מהאתר-romwe

עוד פריט שקניתי ואהבתי מאוד זה הג'קט פונפונים הוא בצבע לבן ועליו פיסים ואפלקציות אתניות , מאוד אהבתי, לבשתי אותו יחד עם אוברול שחור קליל , ביום שעשיתי צילומים ביפו העתיקה וזה מאוד התאים לי לנוף, וכך גם זכיתי לתמונות בבלוג. לינק לג'קט פונפון מהאתר shein

שימו לב לפונפונים ולצבעוניות של הג'קט, הגקט מתאים מאוד לעונת האביב שהמזג האוויר לא מוגדר, ג'קט קליל ונעים.


ועוד חולצה שכבשה את לב הצופות שלי באינסטגרם זה חולצת החתול, אני אהבתי את הטוויסט בצווארון, לבשתי אותו ביום של פגישות עסקיות שהיה חשוב לי לתת מימד של סטייל וגם מימד של רצינות וקלאסיות, די הצליח לי !!
לינק לחולצת החתול מהאתר romwe

לינק לחולצת החתול מהאתר romwe

ג'קט כחול קטיפה- בהחלט ג'קט עם נוכחות שמספיק ללבוש חולצה מכופתרת פשוטה והג'קט עושה  את כל העבודה, הג'קט איכותי להפליא, ממליצה בחום! מסוג הפרטים שימשיכו אותי גם לחורף הבא. לינק לג'קט כחול קטיפה shein

לינק לג'קט כחול קטיפה


אז מי שרוצה יכולה להזמין, אני ממש מרוצה מהקנייה.

באהבה רבה
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

  1. וואוו דברים מהממים! ממליצה על הוספת שרשרת ללוק או טיפה אביזרים.
    מהממת!

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי