מה השעה עם דניאל וולינגטון? - coca style

21 ביוני 2017

מה השעה עם דניאל וולינגטון?

טוב אז העוקבים שלי באינסטגרם כבר ראו בשבועות האחרונות את ההתלהבות של שעון יד החדש שלי דניאל וולינגטון.
אז מה מסתתר מאחורי השעון שרבבות של אנשים עונדים אותו? ומצלמים אותו בכל פוזיציה אפשרית?


כבר מזמן השעון מככב כפריט חובה ואקססורי מושלם עבור כל הופעה.
דניאל וולינגטון או danielwellington משבדיה, קלטו מהר מאוד ולקחו את  השעון הקלאסי ונצחי ושידרגו אותו בעיצובים ובצבעים מרהבים.
אז אם את פאשניסטה בטח כבר יש לך את השעון וכמובן את הרצועות המתחלפות.



אז מודה נזכרתי קצת מאוחר אבל נו סוף סוף יש לי שעון להשוויץ היפה שהוא מינימלי וקלאסי, מרגישה שהידים שלי ענוגות ועדינות ונו ככה גם זה משתדרג לי את הפיד באינסטגרם.
בחרתי את הציפוי זהב ורוד אבל אוטוטו לדעתי אני יחליף צבע של רצועה כדיי לגוון קצת .
ניתן להשיג- ציפוי זהב ורוד, זהב, כסף ועוד אפשרות. נוספות וצבעוניות או רצועת העור הקלאסית.


אז במיוחד לקוראות הבלוג שלי coca style- דיברתי שם בדניאל וולינגטון עם הקודקודים ודאגתי לכן להנחת סלב.
כנסו לאתר כאן ורק הזינו את השם שלי בקוד-LIMORALZAMI ותקבלו 15% הנחה.
תהנו יקרים שלי.
נ.ב
מצטערת שכל התמונות נעשות במיטה ככה זה שאת מוגבלת פיזית ולא יכולה לזוז.


נשיקות חמות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי