יום עם משלוח חינם ובלי מינימום ב- shein - coca style

19 ביוני 2017

יום עם משלוח חינם ובלי מינימום ב- shein

אז היום קבלתי הודעה מרעישה למייל "בוקר טוב יקירתי יש היום משלוח חינם וללא מינימום בחברת SHEIN " והודעה כזאת בשבילי זה אסון, אז בואי להציץ מה קניתי?!

אז אני בחופשת מחלה ואני רובצת שעות בטלפון ובאתרי אופנה וכל מה שאני יכולה לעשות זה רק להזמין בגדים ולהתפלל שבקרוב אזכה לחדש אותם.
ההודעה המשמחת מ shein , אותתה לי להסתכל שוב על רשימת המועדפים שלי ולהזמין סוף סוף את הפריטים בלי משלוח , ובלי מינימום,  למי שלא יודעת בדרך כלל את צריכה לקנות ב 50$ כדי לקבל משלוח חינם.

אז מה הזמנתי? ומה המועדפים שלי ? ומה הפריטים שאוטוטו יגיעו עד אליי.
נ.ב -שוב סליחה שאני פותחת לכן את התיאבון אבל זה לא בשליטתי.
shein
אז הפעם אני יותר מסודרת , והכנסתי לכן גם לינק לקנייה.
1. משקפי שמש -7 $ לחץ כאן
2. חליפת ספארי וג'ונגל 16 $- לחץ כאן
3.חליפה תכלת-  15 $ לחץ כאן
4. עגילי פיקסו - 5 $ לחץ כאן
5. עגילי כוכב -  6 $  לחץ כאן
6. תיק תכלת - 15 $ לחץ כאן

באהבה
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי