פריטים שקניתי ומחכה ללבוש אותם! - coca style

17 באוגוסט 2017

פריטים שקניתי ומחכה ללבוש אותם!

טוב זה לא חדש כולנו קונות אינספור בגדים ומחכים לסיבה מוצדקת לחדש אותם, אצלי זה קצת שונה(פצועה שכמותי).

אז מאחלת לכולנו למצוא תמיד סיבות משמחות לחדש בגדים ובואו לראות מה חדש אצלי בארון ?!

שמלה ארוכה דוסי שיק - כיוונתי לחדש אותה בברית של אחי, והיא חיכתה לי בקולב מסודר, אך באותו יום אושפזתי בבית חולים ולא זכיתי לחדש אותה ולצערי גם לא להשתתף בברית,אז מכאן הרבה מזל טוב לאחי וגיסתי, ואני בטוחה שהיו לי הזדמנויות נוספות לחדש אותה. אהבתי מאוד את הסגנון היא מאוד שמרנית ומתאימה לאירועים דתיים שאני רוצה להראות צנועה ושיקית במקביל.

romwe

שמלה ספגטי בצבע פסטלי מהשטיח האדום- היא נראית בול כמו בתמונה ואפילו יותר יפה, מלאה בבד, בצבעים פסטליים משלימים מאוד אהבתי, מחכה כבר להסתובב איתה ברחובות.


romwe

הטובות לטייץ- אז בימים אלו אפשר לומר אני כבר לא מדגמנת בגדים מבית היוצר לימור אלזמי, ויותר מסתפקת בטרנינג קליל, והתחייבתי שגם אחרי השיקום בעזרת ה', אני אמשיך בספורט, אז בתקווה גדולה הזמנתי את החליפת טייץ המושלמת הזאת , ומחכה כבר לרגע הזה שארוץ איתה, ואז אדע שהגעתי ליעד.


romwe

נשיקות וחיבוקים אוהבת ורק בריאות וסיבות טובות לחדש- אמן!!
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי