אז איזה בשמים יעשו לנו את השנה? - coca style

18 בספטמבר 2017

אז איזה בשמים יעשו לנו את השנה?

כל שנה ניחוחות חדשים, בשמים חדשים אז מה חדש בגזרת הבשמים , עבדכן הנאמנה נתנה את אפה למדע , וגילתה שבשמים זה לא רק עניין של טעם אלא עניין של זמן,גיל תקופה, מצב וכו...
אז לקראת החג הבשמים המיוחדים לשנה-

בשמים לאישה בניחוח מתוק -

בושם לנשים מבית דיזגואל יש בו מתיקות שמזכירה את גיל הנעורים, תקופת המכתביות המרחרחות של שנות ה 80 וה 90 לבושם קוראים fresh bloom בהחלט ניחוח מתוק של פירות טירופיים ופטל- ממש ניחוח של קינוח.

שוב בושם חדש מבית ג'וסי קוטור האגדית  : VIVA LA JUICY GLACE הבושם החדש לאשה מבית ג'וסי קוטור, הבושם שומר על מוטיבים של הבושם Viva La Juicy המקורי, בתוספת רכיבים חדשים, קופצניים ומתוקים. לאלה שאוהבות ניחוח מתוק במיוחד !!

קרליין כמו כל שנה בתקופה הזאת משדרגת את הבושם שלה uncover , התזה ראשונה שלי מהבושם נתנה לי הדף של פריחת הפרחים הסתווית, בושם נעים , קלאסי ואצילי.



בשמים לאישה עם ניחוח  חזק ודומננטי- 

הבושם החדש לאישה של אמפוריו ארמני BECAUSE IT’S YOU EDP
הבושם שמצליח למשוך כל אחד, יש בו מימד של פיתוי ,הוא נוצץ, יפה מזכיר את הניחוחות הנוסטלגיים של פעם.

איב סאן לורן השיקו את הבושם הנצחי opium בשידרוג של פרחים, צונן ,נעים , לבושם קוראים floral shock נותן גל של ריח על הגוף.

חדש מקנזו בושם מדהים שנקרא kenzo world , ובאופן חד משמעי הוא הבושם הכי יפה אצלי על השידה, הוא בצורת עין , ממש מזכיר את אמונות התפלות חמסה חמסה נגד עין הרע, אבל באמת שהבושם מושלם , נעים, ואני הולכת לחרוש עליו.

מותג היוקרה ג'יבנשי משיק את : DAHLIA DIVIN הבושם החדש לאשה מבית ג'יבנשי, בושם שמביא את החורף עימו, את ריח טיפות הגשם הראשונות, ריח נעים , ממכר ובהחלט איכותי- מעמידה אותו צמוד לשאנל שלי , וזאת מחמאה גדולה !


**** לנקום לכבוד החג משיקה גירסה חדשה ומיוחדת של הבושם הנמכר ביותר של לנקום - לה וי א–בל ומשיקה את LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT בושם חדש לאישה, מי שמכירה את הבושם יודעת שיש בשמים שחייב שיהיו אותם- וזה בהחלט זה

בשמים לגבר שלך !! 

חברת דסיגואל הספרדית השיקה בושם עוצמתי לגבר שנקרא DARK, מעורר את האפל שבגבר שלך, הוא חזק ומסתורי.

מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI השיק את  STRONGER WITH YOU
הבושם מפתיע , מסוג הבשמים שמהתזה הראשונה ניתן לדעת שזה בושם גברי , חזק ודומננטי.

הבושם האחרון וחביב עליי במיוחד הוא הבושם של dior מדובר בתרסיס גוף בניחוח הבושם סובאז' , להתיז אותו ופשוט להתמכר, הוא ממש בניחוח גברי, אי אפשר להתעלם ממנו, מריח פרש, והרבה עוצמה, מומלץ לגבר שיודע להאריך דברים טובים.



נשיקות וחיבוקים

חג שמח ונעים
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי