רשימת המשאלות שלי ליום הולדתי - coca style

13 באוקטובר 2017

רשימת המשאלות שלי ליום הולדתי

וידוי אישי- יש לי יומהולדת !! וכן אני שונאת ימי הולדת! ברגע שהתאריך של היום הולדת מתקרב אני מתחילה להתגרד, להיות רגישה, ולעשות עם עצמי הרבה חשבונות נפש, אז לפני שתושיטו לי הטישו, בואו לעודד אותי במתנות שוות (מעדיפה שאנל, פראדה ,ולואי ויטון).

החלטתי השנה  לעשות לי רשימת משאלות ליום הולדתי, בפוסט יום הולדת של שנה שעברה "קפצתי קצת מעל הפופיק" והאמת ששום דבר לא התגשם, כי לה' היו תוכניות אחרות לגבי, וגם אותם אני מקבלת באהבה, ולכן החלטתי שהשנה - רשימת המשאלות שלי תהיה צנועה כנה ואמיתית.


אז מה היא רשימת המשאלות שלי -

להיות בריאה- אם להודות כל השנים לא באמת התפללתי על בריאות, חשבתי שבריאות זה דבר מובן מאליו, השנה בגלל מצבי הבריאותי אני מבינה כמה בריאות היא מעל הכל, ומתפללת בראש ובראשונה להיות בריאה לעמוד על הרגליים, וללכת רגיל .

להיות שמחה- אני רוצה מאוד להיות שמחה במה שיש לי וגם שמחה במה שאין לי, לצערי שחסר לנו משהו אנחנו מתרכזים באין וזה משפיע על השמחה ולכן אני רוצה להתרכז בשמחה, בחיוך ובדברים חיובים (קשה אבל ננסה) .

להירדם בכפיות- אני מתפללת לאהבה מחבקת וכנה, להיות חשופה לרגשות, אהבה אמיתית שתרגיש לי שלם...אשמח שתגידו אמן
😉
ללמוד לעשות דברים פשוטים-  פנקייק בלי לשרוף את המחבת ואותי 😉 , ללמוד לאכול סושי בצ'ופסטיקס ולא כמו עקומה עם מזלג וסכין, ללמוד לסרוג-אני יודעת שזה נשמע כמו סבתא..אבל בא לי לסרוג סוודר.

לנסות להכיר תחביבים חדשים- בתור ילדה כל שנה נרשמתי לחוג אחר, בלט , דרמה, פסנתר , ציור , שירה, השנה החלטתי למצוא תחביבים ולגלות שוב את עצמי כמו אותה ילדה קטנה שהייתי.

ועוד בקשה קטנה מהיקום- תעשה ששנה הבאה אני יאהב ימי הולדת , אחגוג בשמחה ארגיש טוב עם עצמי, ואבין שהחיים קצרים מלעשות חשבונות נפש.


נשיקות ורק דברים טובים
שלכן- לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

4 תגובות:

  1. אמן ואמן חיים שלי! מי שיזכה בך יהיה בר מזל 🤗 הלוואי שהכל יתגשם ומהר❤❤

    השבמחק
    תשובות
    1. בעזרת ה מאמי שלי, שיבוא בעיתו ובזמנו אבל השנה:* , אוהבת אותך מלר אהובה

      מחק
  2. אמן מהממת שלי... עד סוף השנה העברית כל המשאלות יתגשמו ������
    פוסט אמיתי וכנה...
    אהההה וכשתצליחי להכין פנקייקים תקראי לי כן???
    ואני כבר אלמד אותך לאכול סושי... יש לי שיטות משלי��

    השבמחק
    תשובות
    1. את כזאת מהממת, אז אני בזכותך אני מסמנת משאלה אחת, כי את בטח תלמדי אותי, ותודה על כל הברכות האינסופיות שלך בכל מדייה אפשרית- את מלכה!

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי