מהו הטרנד הכי חזק העונה ? - coca style

12 בינואר 2018

מהו הטרנד הכי חזק העונה ?

אז ברוכה הבאה לטרנד החורפי והכי שולט בחורף, קבלו במחיאות כפיים "סוערות" (תרתי משמע) את טרנד - fur denim jacket


אם עד לפני כמה חודשים דיברתי אתכן על טוטאל לוק ג'ינס, אז כנראה שאנשים שם בגזרת האופנה די השתעממו מהלוק ומהר מאוד חיפשו דרכים יצירתיות להקפיץ את הלוק, ואם כבר להקפיץ - פרווה זה הדבר !!
אז היום בפוסט אני אתן לכם את כל האפשריות שגם לכם יהיה בארון - fur denim jacket

1. לעשות בעצמך- DIY-
טוב זה מאוד פשוט ולא יקר, לכל אחת יש בארון ג'קט ג'ינס וניתן לקחת כל פרווה שיש בבית ולהדביק או לתפור על ג'קט, או לקנות באתרי האונליין צווארונים הורסים של פרווה ובשניות זה מקפיץ את הלוק.. הרעיון שאת יכולה כל פעם לשנות צבע שונה של פרווה, ועוד יתרון זה ממש לא יקר ! הפרווה הצהובה עולה 7$ ומקפיצה כל לוק, לא דווקא ג'ינס.
https://goo.gl/8TGsUf

2. ניתן לקנות באתרי אונליין או ברשתות המקומיות-
מצאתי באתר romwe מבחר רב של אפשריות, חלק מהג'קטים  הזכירו לי את התקופה שלי בתיכון, נשבעת שהיה לי בדיוק את אותו ג'קט ג'ינס עם פרווה לבנה והייתי מתה עליו ומתכרבלת איתו, עם השנים אני מרגישה שאני מתחילה לדבר בשפה נוסטלגית, בזמני, בתקופתי, מרגישה סבתא !



אתן יכולות להציץ כאן בלינק ולראות, הפרוות במבחר צבעים ורדרד, תכלת, כחול, טורקיז ועוד כמובן שהמחירים שם מאוד הוגנים. כמו כן גם בקניונים תוכלו למצוא את הג'קט בזארה מנגו , ברשקה ועוד.
https://goo.gl/GUqFV3

3.תוכנית חלופית -
ואם את לא בנאדם של ג'ינס ואת רוצה עדיין להישאר טרנדית, אז האפשרות היא סריג ושילוב של פרווה, אני יכולה להגיד לכן שהזמנתי אותו ואני מאוד מרוצה מהאיכות הוא נדיר, ויש לו כאן טריק, הפרווה לא תפורה כמו שרוב הג'קטים, וזה מעולה כי כל אחת יודעת שכל פרווה שתכבסי בכביסה תהרס, אז בגקט הזה הבינו את הרעיון, והפרווה נשלפת בקליקים, כך שאם את רוצה לשלוח את הפריט לכביסה את מסירה את הקליקים מכבסת ומחזירה.. גאוני זה נקרא תשומת לב לפרטים הקטנים.




מקווה שאהבתן וכולכן הולכות להתהדר - fur denim jacket ואם לא דאגתי לכן לאלטרנטיבות.

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי