כל הג'וסי של לואי ויטון? - coca style

1 במרץ 2018

כל הג'וסי של לואי ויטון?

חשבתן פעם איך מייצרים את תיקי הלואי ויטון, למה זה עולה כל כך הרבה, ומי זה לואי ויטון? שלחנו את השגרירה שלנו לניו יורק לבקר בתערוכה הכי מדוברת על שם - Louis vuitton

מסקנה- תחסכו כסף- זה שווה את זה !!!

אז הפעם חשיפה מאחורי הקלעים של התיק הכי יקר בעולם האופנה, לואי ויטון, אז לצורך הכתבה, הכתבת שלנו miss rebeka  הגיעה לתערוכה במנהטן השתכשכה בין התיקים, חוותה והביאה לנו הכל על עולמו של לואי ויטון.
התערוכה עשתה ציון דרך ללואי ויטון ,סיפרה על המורשת, ההיסטוריה ותחילת דרכו החל משנת 1854 ממש מזמן שאפילו סבתא רבה שלכם לא נולדה...

התערוכה "Volez, Voguez, Voyagez"

מה יש לי להגיד על לואי ויטון חוץ מזה שזה התיק הראשון שלי במותגי יקרה וזה קרה לפני 12 שנה ( ולא אני קניתי , קבלתי מתנה מאוליגרך .. אבל זה לפוסט אחר)  ידעתם שלואי ויטון בא ממשפחה ממעמד הפועלים? שהוריו נפטרו שהיה בן 13 והתחיל לעבוד בעבודות מזדמנות עד שהגיע למסייה מרשל שם נחשף לכל העולם התעשייתי, מה שנקרא עשה הכל "בעשר אצבעות", ומה שאתם לא יודעים זה שהשמועות מספרות שלואי ויטון היה תומך במפלגה הנאצית אבל אני מעדיפה לסגור עיניים ולא להאמין !

לואי ויטון התחיל את פועלו לא כמו שאתם חושבים עם תיק קלאץ' והרבה סטייל , אלא תחילת דרכו הייתה דווקא בתיק מסיבי מסוגנן מזוודה ענקית שהתאים למסעות האוקיינוס הארוכים, מה שבזכות זה פנה לפלח קהל יוקרתי כי בנינו אז, מי כבר היה נוסע - רק עשירי עולם.

אז בואו נעצור לשנייה ותנו לי להתלהב ולראות איך הלואי ויטון שלי מתלבש על כל הופעה, במיוחד בהופעה לשבוע האופנה 2017

אז מה היה בתערוכה ?

הרבה חללים עם מוצרי לואי ויטון ,מזוודה ענקית לנעלים, ספרים יומנים של לואי ויטון , וגם  שם היה חלל שבו הראו לבאים את כל התהליך של תפירת התיק, ותאמינו שזה מופרך כמה שזה ארוך, איטי ומדויק, הראו את חומרי הגלם , ונראה שהסיבה שהתיק עולה כל כך יקר היא בגלל הזמן שמשקיעים על כל תיק ותיק, שזה לא יאומן.

התערוכה בהחלט נתנה רושם שהמותג הזה ראוי להערצה, לכבוד , ובנינו רק לתאר את ההרגשה שאת מסתובבת עם לואי ויטון זה כבר הרגשת ריחוף, זר לא יבין זאת !!


נשיקות
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי