חופשה בסטייל- מה לארוז במזוודה?! - coca style

9 במאי 2018

חופשה בסטייל- מה לארוז במזוודה?!

איזה כייף שהקיץ מתקרב ואיתו גם המחשבות על חופשה חלומית !!
אז מהם הדברים שלא הייתי מוותרת עליהם בכלל...ושיכנסו למזוודה שלי ויהפכו לי את החופשה לחופשה טרופית.

רשימת הפרטים שכולנו חייבות !!


1. בגד ים נועז שיקלטו אותך בכל החוף , אני בחרתי בגד ים בצבע צהוב בננה כי בא לי להרגיש בננית, איבזרתי את הבגד ים במשקפי שמש חתוליות, ואני מתכננת לקשור מטפחת על השיער- שיק !
2. קימונו טרופי rich beach- כי אין מה להגיד!! קימונו תמיד דופק הופעה של הוואי , הקימונו שלי הוא של חברת rich beach ממליצה בחום להתרשם מהאתר ההורס שלהם, זה אתר שכל כולו עמוס בסטייל , תיקים, אקססוריז, בגדי חוף ועוד.
יש להם קולקציה מטורפת עם סטייל טרופי שנותנת הרגשה שאת נמצאת בחופשה חלומית !! 


3. לדאוג להרבה חומרי קריאה - כשאני בים חוץ מלעשות בטן גב, ולאכול אבטיח עם בולגרית אני דואגת לספרים ומגזנים, כי גם בחופשה אנחנו צריכות להתעדכן בטרנדים. 
4. לתת בשיק עם התיק ההורס של ללין, כי מזמן אמרתי לכן שתיק קש זה מאסט וחובה , ומבטיחה לכן שהוא יעשה לנו את הקיץ.



5.קרם הגנה- חובה!! עונת הרחצה מתקרבת ומקווה מאוד שאת כבר מאורגנת על עצמך..אז המלצת המערכת היא להשתמש תמיד בקרם הגנה לפי סוג העור שלך..הבחירה שלי - melano 15 והסיבה כי אני אובססיבית לריח התפוז שלו , תנסו ותתמכרו מבטיחה, ניתן להשיג בג'רנטיק.


6. גם במגבת אפשר להביא בסטייל- התחדשתי השבוע במספר פריטים של מיקי מאוס מורדינון, וכמובן דאגתי למגבת שתעשה לי "שמח" בחוף.


אז נסיים בזה שלי עדיין אין תאריך לחופשה מתוכננת וכל עוד אני בשיקום גם לחלום זה בגדר מותר ואפילו רצוי !!! אז חופשה נעימה לכל המטיילות !!

ובואו לבקר אותי באינסטגרם-

נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי